Toimitusehdot

Toimitusehdot

 

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.6.2016 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Nona K Oy (y-tunnus 2750164-9.) Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.nonak.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

 

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
• tilatut tuotteet
• toimitustavat

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Tuotteet valmistetaan käsityönä tilauksesta. Toimitusaika on 3-7 arkipäivää viikkoa. EU-alueelle toimitamme tilauksen lentorahtina Postnordin DPD-pakettina.

Nouto

Mikäli olet valinnut toimitustavaksi noudon, lähetämme sinulle sähköpostiviestin kun tuotteet on kerätty ja voit noutaa tilauksen liikkeestämme. Osoite on Sandelsinkatu 6, 00260 Helsinki. Nouto on yleensä viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset Postnord Mypack-palvelun kautta.

 

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakkaan tulee olla yhteydessä info@nonak.fi osoitteeseen ja pyytää palautuskoodi vaihdon tai palautuksen yhteydessä, palautuskulut 5,20 € veloitetaan asiakkaalta niin, että summa vähennetään palautettavasta summasta. Tuote palautetaan postiin tai postin pakettiautomaattiin.


Palautusosoite:
Nona K Oy
Sandelsinkatu 6
00260 Helsinki

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@nonak.fi tai puhelimitse 0445447141 Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Nona K Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Nona K Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

 

Klarna kassapalvelut ja maksut

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu